donderdag 29 november 2007

Bericht geschreven op 5-11-2007

Ondertussen al een tijdje geleden sinds ik hier nog iets heb aangevuld, maar er is dan ook niet echt veel gebeurd. Vorige week enkel op dinsdag en zaterdag les gehad (donderdag was een feestdag). Dinsdag hebben we nog een extra blokje Airlaw afgewerkt en zaterdag hadden we dan het 2de blok van Airframes and Systems. Het eerste hoofdstuk over Structures (wing, fuselage, empenage) nog een keertje overlopen, met extra aandacht voor de technische termen, en dan het 2de hoofdstuk, Hydraulics, aangesneden. Na de middag hadden we geen les omwille van persoonlijke reden van de instructeur.
Deze week staat een nieuw vak op het programma, Meteorology. Heb het boek al eens doorbladerd en het lijkt me (zoals elk ander vak) een zeer interessant subject te zijn. Logisch trouwens, indien je de vakken niet interessant vindt zou er iets grondig mis zijn met je motivatie ;)
Vorige week heb ik ook nog een keertje gebeld i.v.m. de medical en toen vertelde ze mij dat mijn dossier deze week donderdag voor de commissie zou komen. Ben eens benieuwd, na 4 weken mag er wel een beetje schot in de zaak komen! Vrijdag mag ik opnieuw bellen voor het resultaat van de "deliberatie". Fingers crossed!

Groetjes,

Sven

Geen opmerkingen: