donderdag 29 november 2007

Bericht geschreven op 27-08-2007

Kleine update. Net de uitnodiging voor het mijn medisch onderzoek in de brievenbus gevonden. Op 10 oktober (de dag na de eerste schooldag dus), moet ik me in Brussel aanmelden voor mijn medisch onderzoek. Ondertussen blijf ik me verdiepen in Goniometrie en Fysica, hopelijk krijg ik alles rond voor de aanvang van de cursus. Zou moeten lukken, als ze me op m'n werk de kans geven tenminste.
Laatste tijd weer gigantisch veel overuren moeten kloppen. Nu vonden ze het blijkbaar ook nodig om me te laten certifiëren als Sun Certified Java Programmer, waarvoor ergens in november een examen zal ingericht worden. En wanneer moet ik daarvoor studeren? In mijn vrije tijd natuurlijk! Maar dat hebben we er allemaal voor over eh!

Groetjes,

Sven

Geen opmerkingen: