donderdag 29 november 2007

Bericht geschreven op 27-11-2007

Het is weeral een tijdje geleden dat ik hier nog iets heb neergepend. Veel werk en weinig tijd zijn hier vooral de oorzaak van...
Wel, ondertussen heeft één medestudent al te horen gekregen dat hij zelfs in beroep zijn medische keuring niet zou kunnen halen,
het bleek een verloren zaak te zijn. Absoluut niet leuk om te horen zoiets! De ganse klasgroep was er van aangedaan. Hij heeft zijn boeken ondertussen al terug komen binnenbrengen en het tot hiertoe betaalde bedrag terug gekregen. Hoe het de rest vergaat, zal nog even spannend afwachten worden denk ik.
Maar goed, echt te lang mag je er allemaal niet bij stilstaan, eens je die medical in handen hebt moet je er absoluut voor gaan. De leerstof
komt met hopen op je af en die moet je zien bij te houden. Van Airframes and Systems bijvoorbeeld hebben we de eerste 3 delen al volledig
afgewerkt (Structures, Hydraulics en Landing Gear), deze week gaan we hier nog een hele week mee verder, dus zullen we waarschijnlijk
het deel Flight Controls ook nog afwerken. Dan voor komende zaterdag staat er een nieuw vak op het programma, namelijk Instruments.
Aangezien ik mijn medical nu in handen heb, heb ik vorige week mijn Vliegboek en Oefenvergunning aangevraagd. Na 2 dagen zat het hele
pakketje al in de bus! Over snelle service gesproken ;) Nu maar hopen dat we zo snel mogelijk die cockpit inkunnen!

Groetjes,

Sven

Geen opmerkingen: