donderdag 27 december 2007

Kerstvakantie

Ondertussen is het ook voor ons Kerstvakantie. Tijdens de Kerstdagen is er uiteraard weinig of niets gebeurd, buiten eten en drinken dan. Waardoor ik nu toch even full speed in m'n boeken moet vliegen. Na de Kerstvakantie staan ons namelijk enkele progress checks te wachten.
Verder heb ik opnieuw telefoon gekregen van JetairFly (na het eerste gesprek) met de boodschap dat ik geselecteerd ben voor de 2de selectieronde. Deze gebeurd in de loop van january. Een definitieve beslissing hierrond is dus nog ver af.
Aangezien studeren nu de boodschap is en het toch vakantie is, laat ik deze blog de komende 2 weken even voor wat het is. Wanneer school opnieuw begint, begin ik hier dan ook wel terug te kribbelen.

Prettige feestdagen en een productief, gezond en leerrijk 2008 toegewenst!

Groetjes,

Sven

Geen opmerkingen: